kimberlyto6 Posted 22 hours ago Report Share Posted 22 hours ago Låt oss diskutera en fråga som jag har funderat på i ungefär en vecka nu. Jag har funderat på att sätta upp ett staket i min trädgård och jag lutar åt att göra det i metall. Jag har hört att det inte bara är snyggt utan också hållbart. Men här tänker jag, vilken typ av metall är bättre att välja, hur man kombinerar det med växter och andra delar av trädgården. Dela, som redan har gjort staket av metall - vilka tips har du? Quote Link to post Share on other sites
fapeiyeunesou Posted 22 hours ago Report Share Posted 22 hours ago Hej! Metall för trädgårdsstängsel är en riktigt mångsidig och snygg lösning. Till att börja med ser metall modernt och minimalistiskt ut, och dess hållbarhet gör att du kan glömma bort byte i årtionden. Dessutom passar metallstängsel utmärkt för alla stilar, oavsett om de är klassiska eller moderna. Särskilt populärt är cortenstål - det täcks av en spektakulär patina och passar perfekt in i den naturliga miljön. En annan poäng - metall är motståndskraftigt mot olika väderförhållanden och kräver inte lika mycket underhåll som trä. Om du vill se konkreta exempel och beställa något i din smak, besök https://staltradgarden.se. De har fantastiska produkter för trädgården, inklusive staket, gränser och andra dekorativa element. Där kan du välja ett färdigt alternativ eller till och med skapa något skräddarsytt. Quote Link to post Share on other sites
haskinerin20 Posted 22 hours ago Report Share Posted 22 hours ago Jag gillar idén med metallstängsel också! Det ger ett snyggt och prydligt utseende. Det fungerar också bra med alla växter och skapar en slående kontrast. Jag tycker att det är ett bra val om du vill ha hållbarhet och en intressant stil Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts